Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Mona Hall - 25 januari 2009 21:13

Nu har det gått nästan en vecka sedan jag skrev sist. Vad har hänt då! Jo jag har varit ute i skogen och spårat 3 gånger och Kirra går kanon bra. Pixis spår kom för nära ett foderbord när vi var i Lottas skogar och det var mycket intressant tyckte hon för det hade gått rådjur över spåret.Hon hittade tillbaka efter en liten utflykt. Kirra bryr sig inte om vilt i spåret. Lydnadsträningen har blivit lite si och så med. Jag har lite svårt med motivationen när man är "gravid". Tänkte att denna vecka ska detbli lite mer av den varan.


Kirra har blivit mycket lugnare till sättet, hon är inte så intresserad av att leka med Pixi. Pixi försöker med alla medel att få igång henne men får ge upp. Jag tycker även att hennes tuttar har blivit lite större. Annars är hon jättehungrig som vanligt. Fast imorse så mådde hon lite illa. Det är väl goda tecken hoppas jag att det är små valpar i magen.

Det är ju så kul att vandra runt på bloggen och följa släktens valpar. Tänk att det snart är Kirras tur om ca7 veckor!!


I helgen har jag fått vara passupp till Ingemar.Vi har börjat rusta hemma och trappen till övervåningen behövdes slipas och målas. Slipdamm har en förmåga att hitta egna vägar.Jag känner mig som en dammhög kan jag säga.




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards