Alla inlägg den 3 december 2008

Av Mona Hall - 3 december 2008 17:20

När jag ska duscha lägger jag en handduk på golvet utanför duschhörnan det är ju meningen att jag ska stå på den när jag är klar och torka mig.

Men den är jämt upptagen. För Kirra och Pixi verkar tro att är för deras skull jag har lagt den där. Så där ligger de och myser och inte vill de flytta sig heller. De blir både döva och lama när jag sätter ner fötterna mellan dem. Att det droppar vatten på dem gör ingenting.

Nu har jag kommit på att jag kan göra likadant när vi har varit ute i det underbar regnet och blivit blöta och lortiga. Handduk på golvet och vips så ligger de där båda två. 


Idag har jag varit med Pixi till veterinären. Hon slickar sig så i baken och är mer än hungrig. Får 3 dl robur och ändå så sitter hon på kvällen i köket och protesterar för hon inte får mer mat. Min lilla finsmakare glufsar i sig det mesta och även dricker väldigt mycket.  De tog en del blodprover så vi får se hur det utvecklar sig. Som tur är är hon rätt pigg.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards