Alla inlägg den 8 december 2008

Av Mona Hall - 8 december 2008 21:48

Idag åkte jag till skogenoch la  spår till Pixi o Kirra.Hade inte regnkläder på mig, optimist som man är ibland. Precis när jag gått spåren så började det regna rätt kraftigt men vad är väl lite regn för oss hundmänniskor. Kirra fick ca 500 meter långt spår och Pixi lite kortare.Båda gick bra idag. Kirra var noga med pinnarna. Jag har nog slarvat med belöningen för pinnarna. Idag var de väldigt roliga.

Gjorde även ett upplet i korridor. Kirra hämtade sakerna men jag tycker hon spårar för mycket.Måste nog gå tillbaka lite iträningen och göra mer vindövningar. Det kanske är svårt för hundarna att känna vittring av saker när det regnar. Är det någon som vet något om det?

När dagens övningar var klara var både jag och hundarna genomblöta. Dags att impregnera jackan igen upptäckte jag.


Igår kväll var jag på bio såg Rallybrudarna. En rolig nostalgifilm väl värd att se. Fick mig ett gott skratt. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards