Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Mona Hall - 2 februari 2009 15:41

Minus 10 grader imorse. Fy ska det bli kallt igen.

Lämnade bilen kl 7 för reperation av en bakdörrsbuckla som hände i somras i Danmark.Vi trodde aldrig att de skulle höra av sig, men se det gjorde de. Det finns hedeliga människor också. Vi blir av med bilen i fyra dagar, mindre roligt.

Har gått en långpromenad i solen på 4 km idag. Skönt att röra på sig efter en allt för mycket stillasittande helg. Jag har varit på kurs hela helgen från fredagkväll till söndag i Askersund. Valpspecialen var innehållet. Intressant att diskutera beteenden på valpar men jag har inte samma filosofi när det gäller det pedagogiska vid inlärning som kursledaren.Lite synd tycker jag att bara en modell förespråkas i en så viktigt period som just valptiden är.


Kom på att jag måste träna in allmänlydnadspasset på Pixi. Kirra är ju upptagen med valpar när vi ska göra provet. Hur ska det gå !! Pixi som bara är gosehund och vill göra trix! Får anmäla oss till kursen som Susan och Pernilla ska ha så jag kan få lite hjälp.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards