Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Mona Hall - 25 februari 2009 21:41

Idag har Kirra gått 7 veckor med valparna i magen. Jag har varit och köpt en våg och hon har gått upp exakt 3 kg. Prinssessan Kirra har blivit "prinsessan på ärten",  hon stönar och suckar när hon ligger ner . Det ser ut som om hon har svalt en fotboll. Nu får ni börja gissa hur många valpar det är imagen!

Idag har jag varit hos Fia  och kikat på Kylies valpar igen. Maria och Gun kom dit och jag hann vara med på 4 valptester. Mycket intressant att se. Käcka valpar med mycket lek och kamplusta. Kul att jag kunde vara med och tack för fikat. Gott med Semletårta.

Har varit hos veterinären med Pixi på em. Inflammationen är bättre men hon ska äta en till kur med antibiotika. Knölen är kvar och han tyckte vi skulle avvakta. Han rekommenderade att bara ge henne färskfoder när dietmaten är slut. Får smyga in den lite sakta. På vägen hem tittade jag in på "bra & begagnat". Där hittade jag fruktassietter. Blev så nostalgisk att jag köpte dem. När jag var liten älskade jag  frukttallrikar och tyckte det var så häftigt att välja vilken fruktbild man ville ha på tallriken. Nu har jag 12 st egna. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards