Alla inlägg den 18 april 2009

Av Mona Hall - 18 april 2009 22:13

Ingemar och jag är på weekend semester på Österlen. Solen skiner och vi åker runt och tittar på natur och konst. Vi har just intaget en gourmetmiddag  med 5 rätter och känner oss rätt mätta. Det var bland det godaste jag har ätit!! Vad sägs om lite hjärtmusslor med fäska räkor och olika grönsaker till förrätt sedan en flamberad getostkaka med tillbehör, därefter torskrygg med blåmusslor,shikitasvamp mm sedan inbakad getost med glass gjord på getmjölk och till sist rabarberpaj med vit chokladmousse och rabarberglass. Jag ska inte fresta er och berätta vad vi åt igår. Jag kan varmt rekommendera Hammenhögs Gästgiveri om ni vill äta god mat. Imorgon åker vi och tittar på mer konst och sedan vidare till Jesper och Fanny i Malmö.De har passat Pixi de dagar vi varit här.

Här kommer lite mer bilder på Q-lingarna sista dagen de var hos mig. Vad jag saknar dem och Kirra.

Hungrig ljusblå tjej

Svart kille hittat egen sovvrå

 

Elina och blå kille

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards