Alla inlägg den 26 april 2009

Av Mona Hall - 26 april 2009 20:24

Idag åkte jag till klubben i Kumla och var sekreterare vid lägre spårtävlingen. Stort grattis till Mia som vart uppflyttad med Myrra! Jag blir ju väldigt sugen på att tävla nu, det känns som en evighet sedan.

Nu är det bara en vecka kvar sedan kommer Kirra hem och en liten Q-ling. Det har blivit lite ändring av namn på killen. Han ska inte bara heta Q. Elina som ska ha honom hos sig kom på att det namnet kan förväxlas när man ropar på honom, Q kom, resten får ni räkna ut själva.Det kanske blir Knut istället.

Igår var jag Kirra och valpvakt eftersom Fia dömde söktävlingen i Kumla. Tänkte att jag skulle ta massor av bilder på valparna men det var inte lätt de for runt som små skållade råttor och jag också för att hinna med. Fast några fastnade på bild.

Grön kille

Orange tjej och rosa tjej i kamptagen


Visst är jag gullig tycker svart kille

 

Trött är jag också

Blå kille intesivt tuggande på en träpinne

Grön kille solar sig

Tre nyfikna killar som vill valla får

 

och sist vill jag visa en bild på vår magnolia som blommar som mest nu.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards