Alla inlägg den 4 november 2008

Av Mona Hall - 4 november 2008 16:55

Idag har jag varit på klubben. Emilie och jag började  med att bytta ut gamla postfacken( som nästan har antikvärde om de inte var så trasiga) till intruktörerna mot nya och rensa bort lite gamla pärmar och papper som ingen kommer att sakna, tror vi. Nu väntar vi bara på att få ettiketterna så vi kan märka upp lådorna. Vi har gått och dragit på det här hela hösten men nu är det påbörjat.


Lite träning blev det ju också. Jag har tänkt mig börja  använda  mer musmatta som target i träningen. Det gick lite trögt i början för Kirra. Hon vill ju gärna apportera den istället. Inne gör hon ju inte det men ute blev det lite att börja från början. Fast hon lärde sej  att det inte var lönsamt, min lilla godis råtta.

Ikväll är det dags för påfyllning av rabiesvaccinet. Det ska göras i god tid innan löpet enligt uppfödaren, eftersom hon ska paras vi nästa löp.  I december ska det komma. Fast man vet ju aldrig hundarna kan ju var lite nyckfulla ibland.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards