Direktlänk till inlägg 21 november 2008

Spår och shopping

Av Mona Hall - 21 november 2008 17:41

Kan ni tänka er det har vänt med förkylningen. Det var nog bastubadet som gjorde susen eller kanske var det whiskyn som Ingemar hällde i kaffet på kvällen. Imorse åkte jag till skogen och la spår till Pixi och Kirra. Jag åkte tidigt så jag tänkte de kan ju få maten som slutbelöning. Det funkade på Pixi som inte är så hungrig på morgonen men inte Kirra hon hade bara en sak i huvudet slutet slutet jag är jätte hungrig. Hon sprang över två pinnar och en pinne titta hon på men det var som om hon tänkte jag skiter nog i den, ja ja jag tar väl den för mattes skull. Spår upptaget gick bra. Hon ser så kul ut när hon nosar i bakspåret och sedan tar upp spåret åt rätt håll.Gjorde också en halvruta med uppletande. Tre grejer ute och tre raka skick. Är jätte nöjd. Vid lunch träffa jag Ingemar och käkade lunch på Stallyktan. Efter det gick jag och shoppade. Hittade två par byxor och en fin tröja och en långärmad topp. Vad roligt det är när man hittar det man vill ha.I helgen blir det inte så mycket hundträning för vi är bjudna till kompisar i Karlstad. 

 
 
lena

lena

21 november 2008 17:52

Det var säker whiskyn

http://www.vittragim.just.nu

 
Bettan & Exo

Bettan & Exo

21 november 2008 18:35

Jag tror oxå det var whiskyn !!!

Kul med lite shopping oxå.

http://exo.bloggagratis.se

 
Emelie

Emelie

21 november 2008 18:41

Ja, visst är det kul när man hittar "rätt" kläder! Annars när man ska handla framför allt om man måste ha tag i nåt, så finns det INGET alls.

http://www.bordercolliedog.se

 
Helén o Deco

Helén o Deco

21 november 2008 18:56

Wiskeyn!!! Absolut ;)

Jag hittar aldrig nåt... om det inte finns fleecetröjor förstås :)

http://decosmatte.bloggagratis.se

 
Biggan

Biggan

22 november 2008 13:41

Du behöver absolut inte undra. Whiskyn, utan tvekan.

http://123minsida.se/FajtaNano

 
Mögel-Åsa

Mögel-Åsa

24 november 2008 09:39

Tänkte skicka lite bilder från utställningen (äntligen) men jag hittar ingen mejl-adress????? Skickar du över den om du vill ha bilderna?!?
asarahmstrom@mb-kontroll.com

http://www.kennelhyzz.se

 
Jill

Jill

24 november 2008 18:30

Här händer det grejer! Vad duktiga ni är :)

http://hundarnaojill.dinstudio.se

 
lena

lena

29 november 2008 21:43

Tack för sällskapet i dag, alltid roligare å träna när man är flera

http://www.vittragim.just.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mona Hall - 28 september 2009 13:16

Den veckan som gått har jag varit flitig med hundträningen. Det har blivit flera pass med lydnadsträningen. Nu så sitter inkallningen med stå mycket bättre. Även fjärren går bra. Däremot började rutan bli svårt helt plötsligt. Stannade framför den he...

Av Mona Hall - 21 september 2009 20:04

Det har hänt lite sedan sist. Får försöka sammanfatta mig kort. Kirra har piggat på sig och börjar nu bli sitt vanliga jag. Vi tränar in lydnads tvåan nu. Får se när vi är mogna för tävling. Inkallning med ställande börjar bli ok men vi har lite kvar...

Av Mona Hall - 3 september 2009 19:17

Idag har Kirra varit hos veterinären hela dagen och vi fick positiva besked hon är inte allvarligt sjuk som jag trodde. Hon har ju varit väldigt trött en längre tid. Det började redan innan lägret  tyckte jag. Sedan har det blivit lite bättre och sed...

Av Mona Hall - 17 augusti 2009 13:26

Idag har vi varit ute på en långpromenad, jag och alla tre vovarna. Det blev lite upplet för Kirra och vindövningar för Qnut. Ihelgen har vi varit i stugan igen. Äntligen har Ingemar blivit färdig med veden. Ibland undrar men om den förökar sig där ...

Av Mona Hall - 13 augusti 2009 13:10

Igår var vi ett gäng på kurs i Ervalla hos Anette. Hon har själv två kelpies och många, många får och lamm. Instruktör är Åsa Varg.Vi fick börja med balans övningar och  "vall lydnad" i en väldigt liten hage. Det är inte så lätt att veta var man ska ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards